Figyelem! Engedélye­zett kép­zé­si prog­ram­jaink, sze­mé­lye­sen is meg­te­kint­he­tőek iro­dánk­ban ügy­fél­szol­gá­la­ti idő­ben (hét­főtől–péntekig 8:00–16:30-ig). Ké­rem, ke­res­se az ille­té­kes kép­zési kol­lé­gát, szak­mai ve­ze­tőt vagy az Aka­démia igaz­gatóját!

Bejelentési számunk: B/2020/000326, Engedélyszámaink: E-000663/2014; E/2020/000060

Készségfejlesztő tréningek, szervezetfejlesztés

HR továbbképzés – 3. modul: Lean HR / Adminisztratív folyamatok fejlesztése

A képzés célja:

HR képzési programunk harmadik modulja az emberi erőforrás tevékenység és a Lean kapcsolatát, a Lean módszertan nem termelő folyamatokon belüli alkalmazási lehetőségeit vizsgálja. A piaci versenyben való helytállásra, a versenyképesség megőrzésére való törekvés nyomán napjainkra egyre több vállalkozás alkalmazza a Lean eszköztárát mind a termelői, mind a szolgáltatói folyamataiban.

A Lean szellemisége és eszközei megfelelően átgondolt előkészítéssel és gyakorlati módszerekkel élve sikerrel ültethetők át a nem termelő folyamatokra: általuk láthatóvá válnak a valós folyamatok, az értékek, veszteségek és minőségi problémák, és ezeken keresztül ugyanúgy lehetségessé válik a fejlődés alapjainak megteremtése, mint a közvetlen termelő értékfolyamban. A képzés során a módszer megértését gyakorlati példákkal, szemléltető eszközökkel segítjük. A cél pedig nem más, mint, hogy az irodai, adminisztratív folyamatokból is száműzzük az értéket nem produkáló szakaszokat. Felépítsük azt a tanuló szervezetet, amely a folyamatos fejlődés mellett fent is tudja tartani, sőt egyre jobbá képes tenni vállalatunkat.

Tematika:

  • Hogyan és miért alakult ki a Lean?
  • Miért akar mindenki „Lean” lenni?
  • Mindent akkor, csak is akkor, amikor az szükséges! Ezt hogyan érhetjük el?
  • Kinek mi az érték? Kinek a véleménye számít? Tudjuk mi az érték, de azt is fontos, hogy tudjuk mi a veszteség.
  • Stratégiát tükröző, transzparens célok, mutatószámok.
  • Kiegyenlített termelés és szolgáltatás.
  • Kártyák és táblák, avagy a húzó rendszer az irodában.
  • Irodai környezetben is működhet a folyamat alapú elrendezés.
  • Sokoldalúság fejlesztése.
  • Hibamentesség elérése.
  • Hogyan és mire tudjuk használni a vizuális megjelenítést.
  • Szétválasztás, elrendezés, takarítás, standardizálás, fenntartás, vagyis az 5S.
  • Ötletmenedzsment, ahogy érdemes.
  • Problémamegoldás (A3, 5M, Ishikawa, Pareto)
  • Vezető és a Munkatársak a szervezetben.
  • Bevezetés lépései, időhorizontja, nehézségei HR szemmel.
  • HR feladata egy Lean szervezetben.

Kinek ajánljuk:

A programot első sorbangyakorló HR-eseknekajánljuk, hiszen nem csupán stabil elméleti alapokat adunk, hanem olyan gyakorlati fogásokkal, ésaz alapokon messze túlmutató módszerekkel ismertetjük meg a résztvevőket, amelyeket a gyakorlottabb HR-esek is használni tudnak majd. Szeretettel várjuk képzésünkre akezdő, a humánerőforrás menedzsmentbe most bekapcsolódni kívánó szakembereket is, hiszen képzéssorozatunkmegalapozhatja a HR szemléletüket, meghatározó tudásanyagra tehetnek szert, valamint elsajátíthatják a rutinosabb kollégák gyakorlati praktikáit.

Módszer:

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

Vizsga és tanúsítvány:

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett az Apave Magyarország Kft. által kiadott kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Megjegyzés:

2 modulra való egyidejű jelentkezés esetén a modulok árából 5% kedvezményt biztosítunk.
Amennyiben egyidejűleg 3 vagy több modulra jelentkezik, 10 % kedvezményt biztosítunk minden modul részvételi díjából.

Vélemények a képzésről:

  • Résztvevőink összesített értékelése az őszi képzésről:95,7 %
  • "hiányzott a képzési piacról egy ilyen, interaktív, minden fontos kérdést érintő képzés. Szerettem az anyagot"
  • "Hasznos, lényegretörő és átfogó képet ad az oktatás, képzés, HR tevékenységéről. Erre konkrét, akár vállalat HR osztályára kihelyezett tréninget lehetne szerveznünk."
  • ...”Egyebekben szeretném megköszönni a saját nevemben és kollégám nevében is a Vincotte-nak és Adrienn-nek az október 8-i napot. Sok minden tisztázódott a fejünkben és sok szakmai infót is kaptunk, amit máris hasznosíthattunk a munkánkban.”
  • "Az oktató nagyon jó prezentációkat hozott magával, nagyon tetszett mind az elmélet mind a gyakorlat. Jók voltak a valós példái, kiváló tréner.
  • A képzések jól fel voltak építve, komplex volt és érthető a tananyag.
  • Köszönöm még egyszer a lehetőséget. " (Bauer Zsuzsanna, Junior HR generalista, UNIQA Biztosító Zrt.)
  • „Cégünknél folyamatban van a teljesítményértékelési rendszer kialakítása, ebben nagy segítséget fog nyújtani ez a modul.”
  • „A vezetőképzésről szóló részt találtam a legérdekesebbnek, mivel ez érzékeny terület, és vállalatunk életében ez most fontos lehet.”
  • „Cégünk képzési stratégiáját az itt tanultak alapján szeretnénk létrehozni!”
  • „A képzésmenedzsment modul megerősítette bennem, hogy a munkavállalók fejlesztésére akár motivációs eszközként is tekinthetünk. Sokkal jobban fogunk erre figyelni.”
  • „Segítséget kaptam önmagam és mások megismerésében, amit mindenképpen használni tudok majd az interjúztatásban is.”
  • „A kedvenc témám a motivációs típusok bemutatása volt, mivel célom, hogy hosszú távon megtarthassam a kollégákat. Jobban megismertem a HR folyamatokat is, így már látom a hiányosságainkat.”
  • „A társas kapcsolatokban és a munkámban egyaránt tudom alkalmazni az új ismereteket.”
  • „Komplex tudást kaptam a képzésen, remélem, hogy ennek köszönhetően jobb, tájékozottabb vezető lehetek majd.”
  • „Nagyon érdekes és hasznos tudást kaptam a különböző személyiségtípusokról. Sokkal nyitottabban fogok ezentúl interjúztatni, sokkal több elemre fogok figyelni közben.”
  • „A kedvencem a háromnapos kiválasztási modul volt, rengeteg új információt kaptam. Teljesen más szemszögből közelítette meg a modul az eddigi ismereteimet. Egy komplett eszköztárat kaptam, amit igyekszem a jövőben jól használni.”
  • "Nagyon tetszett a képzés, hasznosnak találtam. Szívesen jönnék még"
  • "Extra pont az előadó rugalmasságának, aki a csapat igényeihez tudta igazítani a tananyagot"
  • "Nagyon hasznos volt a TÉR kialakításáról szólórész, mely alapján
  • ki tudjuk alakítani a mi rendszerünket. Lehetséges, hogy ezek után
  • egyéb modulokra is jelentkezünk majd. Köszönöm!"
  • "Megerősített abban, hogy amit csinálunk "otthon", azt jól csináljuk."
  • "Köszönöm, újra jó volt minden!"

A képzés díja:*

Kedvezményes ár:104 000 Ft (partner kedvezménnyel, tanúsítási partnereink számára)

Normál ár:120 000 Ft (amennyiben nem az Apave (korábban Vincotte) tanúsítja)

A képzés helyszíne és időpontja:

  • 1
    Helyszín
    Online
    Cím
    2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14. (Budaörs Terrapark)
    Időpont és ütemezés
    2022. április 4. (hétfő) , 2 nap,
Helyszín Cím Időpont és ütemezés
1
Budaörs
2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14. (Budaörs Terrapark)
2022. április 4. (hétfő) 2 nap,

További képzés helyszínek és időpontok:

Helyszín Cím Időpont és ütemezés
2
Online
Cégre szabott, online konzultációként
Megrendelő igénye szerint
3
Online
Online kurzus
(élő közvetítéssel)
2022. április 4. (hétfő) , 2 nap

* A tréning és/vagy a vizsga díja 1 főre értendő. és a feltüntetett összeg az ÁFA-t nem tartalmazza.

Képzéseink jelentős része elérhető online formában is!

Online kurzusainkat, élő közvetítéssel tartjuk meg.

Az oktatásokat a Google Hang­outs Meet szolgáltatás segítségével tesszük elérhetővé. A szolgáltatás használata ingyenes, és lehetővé teszi, hogy minden résztvevő azonos időben csatlakozzon az oktató által elindított élő közvetítéshez. Lehetőséget biztosít arra, hogy halljuk és lássuk egymást, valamint az oktató prezentációját is követhetjük (a képernyőmegosztás funkció segítségével).

Ahhoz, hogy elérje képzésünket, szélessávú internethozzáféréssel, valamint egy hangszóróval és mikrofonnal ellátott eszközzel (számítógéppel, tablettel vagy okostelefonnal) kell rendelkeznie. Bizonyos képzések esetén, azok részletes leírásánál, az esetlegesen szükséges további feltételekről is tájékozódhatnak.

Kollégáink elküldik Önnek a jelentkezéskor megadott e-mail címre az online képzés eléréséhez szükséges linket, mely segítségével egy kattintással tud csatlakozni a csoporthoz az Ön által kiválasztott képzési időpontban.

A képzést szervező kollégáink folyamatosan rendelkezésre állnak, így ha bármilyen akadályba ütközik, készséggel segítenek.

Kihelyezett képzéseink:

A kihelyezett képzéseink cégre szabott, kontakt illetve online módon valósulnak meg.

Letölthető anyagok

Kapcsolattartók:

  • PÓR Valéria

    akadémia igazgatóhelyettes

    Lean, készségfejlesztés, e-learning, Six Sigma

    mobil: +36 70 443 2014

  • PÁNY Gabriella

    tréning menedzser

    autóipari képzések, minőségügy

    mobil: +36 70 945 6627