Figyelem! Engedélye­zett kép­zé­si prog­ram­jaink, sze­mé­lye­sen meg­te­kint­he­tőek iro­dánk­ban ügy­fél­szol­gá­la­ti idő­ben (hét­főtől–péntekig 8:00–16:30-ig). Ké­rem, ke­res­se az ille­té­kes kép­zési kol­lé­gát, szak­mai ve­ze­tőt vagy az Aka­démia igaz­gatóját!

In­téz­mé­nyünk nyil­ván­tar­tás­ba vé­te­li szá­ma: E-000663/2014

Készségfejlesztő tréningek, szervezetfejlesztés

HR továbbképzés – 5. modul: Személyiség és viselkedési típusok meghatározása

A képzés célja:

A vállalat vezetői és a HR osztály által használt közös és egységes nyelvezet a munkavállalók kiválasztásában, felmérésében, fejlesztésében és értékelésében is kiemelten fontos, hiszen csak egy közös nyelv által érhető el, hogy egy-egy kijelentést mindannyian ugyanúgy értelmezhessünk. Az előző négy modul során rengeteg fogalmat tisztáztunk, eloszlattuk az ezekkel kapcsolatos félreértéseket, előítéleteket, rossz beidegződéseket. Arra azonban sokszor nincs elég idő, hogy a kollégákról részletes és elemző jellemzést írjunk akár HR-esként az állásinterjún, akár vezetőként az értékeléskor.

A DISC és MBTI alapokra épülő viselkedési típusok rendszere megkönnyíti a munkánkat, hiszen egy olyan szempontrendszert adnak a kezünkbe, amelyet ha elsajátítunk, akár egy-egy szóval is hosszú oldalakat helyettesíthetünk.

Mindemellett a vezetői hatékonyságot is növeli, hiszen nemcsak a kiválasztásnál, hanem a munkavállalókkal történő bármilyen interakció esetén sikerrel alkalmazható azáltal, hogy pontosan tudjuk, melyik viselkedési típussal milyen módon érdemes kommunikálni, hogyan lehet feladatot kiadni és számon kérni, hogyan érdemes célokat kitűzni, majd a teljesítményt értékelni.

Tematika: A viselkedési típusok megismerése után a résztvevő képessé válik
  • a hatékonyabb kommunikációra
  • a konfliktusok és problémák gyorsabb megoldására
  • a másokkal történő gyümölcsözőbb együttműködésre
  • a kapcsolatok (munkahelyi és magánéleti) sikeresebb működtetésére
  • a másik ember mozgatórugóinak megértésére
  • a munkavállalók személyre szabott motiválására, irányítására

Kinek ajánljuk:

A programot első sorbangyakorló HR-eseknekajánljuk, hiszen nem csupán stabil elméleti alapokat adunk, hanem olyan gyakorlati fogásokkal, ésaz alapokon messze túlmutató módszerekkel ismertetjük meg a résztvevőket, amelyeket a gyakorlottabb HR-esek is használni tudnak majd. Szeretettel várjuk képzésünkre akezdő, a humánerőforrás menedzsmentbe most bekapcsolódni kívánó szakembereket is, hiszen képzéssorozatunkmegalapozhatja a HR szemléletüket, meghatározó tudásanyagra tehetnek szert, valamint elsajátíthatják a rutinosabb kollégák gyakorlati praktikáit.

Módszer:

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

Vizsga és tanúsítvány:

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett az Apave Magyarország Kft. által kiadott kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre.

Az tanúsítvány megszerzésének feltétele a képzés 70%-án való részvétel is.

Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Megjegyzés:

2 modulra való egyidejű jelentkezés esetén a modulok árából 5% kedvezményt biztosítunk. \nAmennyiben egyidejűleg 3 vagy több modulra jelentkezik, 10 % kedvezményt biztosítunk minden modul részvételi díjából.\n

Vélemények a képzésről:

  • Résztvevőink összesített értékelése az őszi képzésről:95,7 %
  • "hiányzott a képzési piacról egy ilyen, interaktív, minden fontos kérdést érintő képzés. Szerettem az anyagot"
  • "Hasznos, lényegretörő és átfogó képet ad az oktatás, képzés, HR tevékenységéről. Erre konkrét, akár vállalat HR osztályára kihelyezett tréninget lehetne szerveznünk."
  • ...”Egyebekben szeretném megköszönni a saját nevemben és kollégám nevében is a Vincotte-nak és Adrienn-nek az október 8-i napot. Sok minden tisztázódott a fejünkben és sok szakmai infót is kaptunk, amit máris hasznosíthattunk a munkánkban.”
  • "Az oktató nagyon jó prezentációkat hozott magával, nagyon tetszett mind az elmélet mind a gyakorlat. Jók voltak a valós példái, kiváló tréner.
  • A képzések jól fel voltak építve, komplex volt és érthető a tananyag.
  • Köszönöm még egyszer a lehetőséget. " (Bauer Zsuzsanna, Junior HR generalista, UNIQA Biztosító Zrt.)
  • „Cégünknél folyamatban van a teljesítményértékelési rendszer kialakítása, ebben nagy segítséget fog nyújtani ez a modul.”
  • „A vezetőképzésről szóló részt találtam a legérdekesebbnek, mivel ez érzékeny terület, és vállalatunk életében ez most fontos lehet.”
  • „Cégünk képzési stratégiáját az itt tanultak alapján szeretnénk létrehozni!”
  • „A képzésmenedzsment modul megerősítette bennem, hogy a munkavállalók fejlesztésére akár motivációs eszközként is tekinthetünk. Sokkal jobban fogunk erre figyelni.”
  • „Segítséget kaptam önmagam és mások megismerésében, amit mindenképpen használni tudok majd az interjúztatásban is.”
  • „A kedvenc témám a motivációs típusok bemutatása volt, mivel célom, hogy hosszú távon megtarthassam a kollégákat. Jobban megismertem a HR folyamatokat is, így már látom a hiányosságainkat.”
  • „A társas kapcsolatokban és a munkámban egyaránt tudom alkalmazni az új ismereteket.”
  • „Komplex tudást kaptam a képzésen, remélem, hogy ennek köszönhetően jobb, tájékozottabb vezető lehetek majd.”
  • „Nagyon érdekes és hasznos tudást kaptam a különböző személyiségtípusokról. Sokkal nyitottabban fogok ezentúl interjúztatni, sokkal több elemre fogok figyelni közben.”
  • „A kedvencem a háromnapos kiválasztási modul volt, rengeteg új információt kaptam. Teljesen más szemszögből közelítette meg a modul az eddigi ismereteimet. Egy komplett eszköztárat kaptam, amit igyekszem a jövőben jól használni.”
  • "Nagyon tetszett a képzés, hasznosnak találtam. Szívesen jönnék még"
  • "Extra pont az előadó rugalmasságának, aki a csapat igényeihez tudta igazítani a tananyagot"
  • "Nagyon hasznos volt a TÉR kialakításáról szólórész, mely alapján
  • ki tudjuk alakítani a mi rendszerünket. Lehetséges, hogy ezek után
  • egyéb modulokra is jelentkezünk majd. Köszönöm!"
  • "Megerősített abban, hogy amit csinálunk "otthon", azt jól csináljuk."
  • "Köszönöm, újra jó volt minden!"

A képzés díja:*

Kedvezményes ár:40 000 Ft (partner kedvezménnyel, tanúsítási partnereink számára)

Normál ár:45 000 Ft (amennyiben nem az Apave (korábban Vincotte) tanúsítja)

A képzés helyszíne és időpontja:

Város Cím Időpont és ütemezés
1
Kihelyezett
Megrendelő telephelyén

További képzés helyszínek és időpontok:

  • 2
    Város
    Budapest
    Cím
    1143 Budapest, Semsey Andor utca 25. fszt/1. (Apave irodaház)
    Időpont és ütemezés
    Megrendelő igénye szerint
Város Cím Időpont és ütemezés
2
Budapest
1143 Budapest, Semsey Andor utca 25. fszt/1. (Apave irodaház)
2019. április 16. (kedd) , 1 nap

* A tréning és/vagy a vizsga díja 1 főre értendő. és a feltüntetett összeg az ÁFA-t nem tartalmazza.

Kapcsolattartók:

  • PÓR Valéria

    akadémia igazgatóhelyettes

    Lean, készségfejlesztés, e-learning, Six Sigma

    mobil: +36 70 443 2014

    telefon: +36 1 413 1293

  • PÁNY Gabriella

    tréning menedzser

    autóipari képzések, minőségügy

    mobil: +36 70 945 6627

    telefon: +36 1 413 1293