Figyelem! Engedélye­zett kép­zé­si prog­ram­jaink, sze­mé­lye­sen is meg­te­kint­he­tőek iro­dánk­ban ügy­fél­szol­gá­la­ti idő­ben (hét­főtől–péntekig 8:00–16:30-ig). Ké­rem, ke­res­se az ille­té­kes kép­zési kol­lé­gát, szak­mai ve­ze­tőt vagy az Aka­démia igaz­gatóját!

Bejelentési számunk: B/2020/000326, Engedélyszámaink: E-000663/2014; E/2020/000060

Készségfejlesztő tréningek, szervezetfejlesztés

HR továbbképzés – moduláris képzési program

A képzés célja:

Egy vállalkozás – legyen az multinacionális vagy magyar tulajdonú, nagyvállalat, vagy családias hangulatú kis cég – sikere elsősorban a humán erőforráson múlik. Lehet bármilyen kiemelkedő minőségű egy termék vagy szolgáltatás, ha a stratégiaalkotást, a termékfejlesztést, az értékesítést, az ügyfélkezelést, és bármely, a termék vagy szolgáltatás sikeréhez szükséges munkafolyamatot nem a megfelelő emberek végzik, a végeredmény nem az általunk várt lesz.

A humán erőforrás kiválasztása, fejlesztése, értékelése és irányítása olyan komplex, stratégiai fontosságú folyamatrendszer, amelyet csak tudatosan, felkészülten, helyzetre és egyénre szabottan, professzionális szinten érdemes működtetni.

A képzés célja:

Képzésünkön a HR-menedzsment alapjait képező témákban (toborzás-kiválasztás, képzés- és teljesítménymenedzsment, munkajog, TB és bérszámfejtés, Lean HR) adunk egyrészt szilárd alapokat, másrészt olyan gyakorlati megoldásokat, amelyeket a résztvevők bármikor alkalmazhatnak majd a mindennapi munkavégzés során. A hagyományos képzéseket meghaladva minden modulunk gyakorlatorientált, azaz az előadásokon elhangzó elméleti ismeretanyagot minden előadónk valós esettanulmányokkal és gyakorlati példákkal illusztrálja, illetve az előadás interaktivitása azt is lehetővé teszi, hogy a résztvevők által megfogalmazott problémakörön keresztül kerüljön bemutatásra egy-egy téma. Természetesen a közös gyakorlatok sem maradnak el, amelyek segítik elmélyíteni az elméleti ismereteket.

A moduláris felépítésnek köszönhetően a feldolgozott témakörök külön-külön is hasznosak lehetnek az egyes területek iránt érdeklődő részvevőinknek, a teljes tréning program pedig a szakterület valamennyi szegmensét érinti, így komplex ismereteket és megfelelő tudásbázist nyújt a területen tevékenykedni kívánók számára. Mivel a modulok egymásra épülnek, javasoljuk a teljes programon történő részvételt.

Tematika:

Képzésünk jelenleg 4 önálló és 1 kiegészítő modult foglal magába:

1. modul: Munkajog, TB és bérszámfejtési alapok (3 nap) – Hivatkozás megnyitása

2. modul: A HR szerepe és feladatai. Toborzás és kiválasztás felsőfokon (3 nap) –Hivatkozás megnyitása

3. modul: Lean HR, az adminisztratív folyamatok fejlesztése (2 nap) – Hivatkozás megnyitása

4. modul: Képzés- és teljesítménymenedzsment (2 nap) –Hivatkozás megnyitása

+1. modul: A viselkedési (személyiség) típusok meghatározása, felhasználása a kiválasztási, képzési, értékelési, szervezet- és vezetőfejlesztési folyamatban (1 nap) – Hivatkozás megnyitása

Kinek ajánljuk:

A programot első sorban gyakorló HR-eseknek ajánljuk, hiszen nem csupán stabil elméleti alapokat adunk, hanem olyan gyakorlati fogásokkal, és az alapokon messze túlmutató módszerekkel ismertetjük meg a résztvevőket, amelyeket a gyakorlottabb HR-esek is használni tudnak majd. Szeretettel várjuk képzésünkre a kezdő, a humánerőforrás menedzsmentbe most bekapcsolódni kívánó szakembereket is, hiszen képzéssorozatunk megalapozhatja a HR szemléletüket, meghatározó tudásanyagra tehetnek szert, valamint elsajátíthatják a rutinosabb kollégák gyakorlati praktikáit.

Módszer:

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

Vizsga és tanúsítvány:

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett az Apave Magyarország Kft. által kiadott kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Megjegyzés:

2 modulra való egyidejű jelentkezés esetén a modulok árából 5% kedvezményt biztosítunk.
Amennyiben egyidejűleg 3 vagy több modulra jelentkezik, 10 % kedvezményt biztosítunk minden modul részvételi díjából.

Vélemények a képzésről:

  • Résztvevőink összesített értékelése az őszi képzésről: 95,7 %
  • "hiányzott a képzési piacról egy ilyen, interaktív, minden fontos kérdést érintő képzés. Szerettem az anyagot"
  • "Hasznos, lényegretörő és átfogó képet ad az oktatás, képzés, HR tevékenységéről. Erre konkrét, akár vállalat HR osztályára kihelyezett tréninget lehetne szerveznünk."
  • ...”Egyebekben szeretném megköszönni a saját nevemben és kollégám nevében is a Vincotte-nak és Adrienn-nek az október 8-i napot. Sok minden tisztázódott a fejünkben és sok szakmai infót is kaptunk, amit máris hasznosíthattunk a munkánkban.”
  • "Az oktató nagyon jó prezentációkat hozott magával, nagyon tetszett mind az elmélet mind a gyakorlat. Jók voltak a valós példái, kiváló tréner.
  • A képzések jól fel voltak építve, komplex volt és érthető a tananyag.
  • Köszönöm még egyszer a lehetőséget. " (Bauer Zsuzsanna, Junior HR generalista, UNIQA Biztosító Zrt.)
  • „Cégünknél folyamatban van a teljesítményértékelési rendszer kialakítása, ebben nagy segítséget fog nyújtani ez a modul.”
  • „A vezetőképzésről szóló részt találtam a legérdekesebbnek, mivel ez érzékeny terület, és vállalatunk életében ez most fontos lehet.”
  • „Cégünk képzési stratégiáját az itt tanultak alapján szeretnénk létrehozni!”
  • „A képzésmenedzsment modul megerősítette bennem, hogy a munkavállalók fejlesztésére akár motivációs eszközként is tekinthetünk. Sokkal jobban fogunk erre figyelni.”
  • „Segítséget kaptam önmagam és mások megismerésében, amit mindenképpen használni tudok majd az interjúztatásban is.”
  • „A kedvenc témám a motivációs típusok bemutatása volt, mivel célom, hogy hosszú távon megtarthassam a kollégákat. Jobban megismertem a HR folyamatokat is, így már látom a hiányosságainkat.”
  • „A társas kapcsolatokban és a munkámban egyaránt tudom alkalmazni az új ismereteket.”
  • „Komplex tudást kaptam a képzésen, remélem, hogy ennek köszönhetően jobb, tájékozottabb vezető lehetek majd.”
  • „Nagyon érdekes és hasznos tudást kaptam a különböző személyiségtípusokról. Sokkal nyitottabban fogok ezentúl interjúztatni, sokkal több elemre fogok figyelni közben.”
  • „A kedvencem a háromnapos kiválasztási modul volt, rengeteg új információt kaptam. Teljesen más szemszögből közelítette meg a modul az eddigi ismereteimet. Egy komplett eszköztárat kaptam, amit igyekszem a jövőben jól használni.”
  • "Nagyon tetszett a képzés, hasznosnak találtam. Szívesen jönnék még"
  • "Extra pont az előadó rugalmasságának, aki a csapat igényeihez tudta igazítani a tananyagot"
  • "Nagyon hasznos volt a TÉR kialakításáról szólórész, mely alapján
  • ki tudjuk alakítani a mi rendszerünket. Lehetséges, hogy ezek után
  • egyéb modulokra is jelentkezünk majd. Köszönöm!"
  • "Megerősített abban, hogy amit csinálunk "otthon", azt jól csináljuk."
  • "Köszönöm, újra jó volt minden!"

Kérdések és válaszok:

Tanúsítás

  • Milyen változásokat hoz magával a 2015-ös ISO frissítés? Mely szabványokat érinti, mik az alapvető különbségek a jelenlegihez képest? Lesz strukturális változás a könnyebb integrálhatóság érdekében?
    Jelenleg még csak az ISO 9001 tervezete szintjén tudunk válaszolni.Legfőbb változás az Üzleti kockázat szerű megközelítés lesz!Előzőekben a rendszer majd a folyamatszerű megközelítés volt a szabványalkotók középpontjában.Minden szabványt érinthet, ami az ISO 9001 struktúráját használja.Sok változást fog generálni, ebből kiemelném:Megelőző tevékenységek rész elmarad, helyébe lép majd az Üzleti kockázat rész.Szervezet kialakítását is a Vevő elvárásának tükrében fogja nézni (megfelelő kompetencia).Strukturális változások lesznek, több helyen is változni fog ez, kiemelném a Termék előállítási részhez kapcsolódó területeket, amikkiemelt szerepet kapnak ebben a változásban.Bővebben ajánlom figyelmébe az erre célra kialakított 1 napos képzésünket, ami segít a felkészülésben a tervezett változások tükrében.

A képzés díja:*

Kedvezményes ár:464 400 Ft (partner kedvezménnyel, tanúsítási partnereink számára)

Normál ár:531 000 Ft (amennyiben nem az Apave (korábban Vincotte) tanúsítja)

A képzés helyszíne és időpontja:

  • 1
    Helyszín
    Online
    Cím
    2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14. (Budaörs Terrapark)
    Időpont és ütemezés
    2022. március 21. (hétfő) , 10+1 nap,
Helyszín Cím Időpont és ütemezés
1
Budaörs
2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14. (Budaörs Terrapark)
2022. március 21. (hétfő) 10+1 nap,

További képzés helyszínek és időpontok:

Helyszín Cím Időpont és ütemezés
2
Online
Cégre szabott, online konzultációként
Megrendelő igénye szerint
3
Online
Online kurzus
(élő közvetítéssel)
2022. március 21. (hétfő) , 10+1 nap

* A tréning és/vagy a vizsga díja 1 főre értendő. és a feltüntetett összeg az ÁFA-t nem tartalmazza.

Képzéseink jelentős része elérhető online formában is!

Online kurzusainkat, élő közvetítéssel tartjuk meg.

Az oktatásokat a Google Hang­outs Meet szolgáltatás segítségével tesszük elérhetővé. A szolgáltatás használata ingyenes, és lehetővé teszi, hogy minden résztvevő azonos időben csatlakozzon az oktató által elindított élő közvetítéshez. Lehetőséget biztosít arra, hogy halljuk és lássuk egymást, valamint az oktató prezentációját is követhetjük (a képernyőmegosztás funkció segítségével).

Ahhoz, hogy elérje képzésünket, szélessávú internethozzáféréssel, valamint egy hangszóróval és mikrofonnal ellátott eszközzel (számítógéppel, tablettel vagy okostelefonnal) kell rendelkeznie. Bizonyos képzések esetén, azok részletes leírásánál, az esetlegesen szükséges további feltételekről is tájékozódhatnak.

Kollégáink elküldik Önnek a jelentkezéskor megadott e-mail címre az online képzés eléréséhez szükséges linket, mely segítségével egy kattintással tud csatlakozni a csoporthoz az Ön által kiválasztott képzési időpontban.

A képzést szervező kollégáink folyamatosan rendelkezésre állnak, így ha bármilyen akadályba ütközik, készséggel segítenek.

Kihelyezett képzéseink:

A kihelyezett képzéseink cégre szabott, kontakt illetve online módon valósulnak meg.

Letölthető anyagok

Kapcsolattartók:

  • PÓR Valéria

    akadémia igazgatóhelyettes

    Lean, készségfejlesztés, e-learning, Six Sigma

    mobil: +36 70 443 2014

  • PÁNY Gabriella

    tréning menedzser

    autóipari képzések, minőségügy

    mobil: +36 70 945 6627