Figyelem! Engedélye­zett kép­zé­si prog­ram­jaink, sze­mé­lye­sen is meg­te­kint­he­tőek iro­dánk­ban ügy­fél­szol­gá­la­ti idő­ben (hét­főtől–péntekig 8:00–16:30-ig). Ké­rem, ke­res­se az ille­té­kes kép­zési kol­lé­gát, szak­mai ve­ze­tőt vagy az Aka­démia igaz­gatóját!

Bejelentési számunk: B/2020/000326, Engedélyszámaink: E-000663/2014; E/2020/000060

Minőségtechnikák a minőségirányítási rendszerekben

Hibaok feltáró technikák, problémamegoldó módszerek

A képzés célja:

Olyan módszerek megismertetése, amelyek segítségével, hatékonyan, tehát a lehető legjobb fajlagos erőforrás hasznosítással tudunk alapos, igény és lehetőség szerinti rövid, közép, és hosszú távú megoldásokat keresni.

A képzés során megismerkedünk a szóba jöhető módszerekkel (G8D, probléma megfogalmazó van- nincs munkalap, Ishikawa (Halszálka), 5 Why (5 Miért), További minőségtechnikák (Hisztogram, Pareto, Folyamat kártyák, Folyamatábra, Szabályzó kártyák, Hibafa elemzés, 6M módszer, stb) , és a hallgatók felkészültségéhez, és megrendelő elvárásaihoz igazodó részletességgel gyakoroljuk a legelterjedtebb, leghasznosabb módszereket.

Az elvek alkalmazását esettanulmányok támogatják, ahol a csoporton belül alakuló teamek először a trénerrel közösen, majd önállóan dolgozzák fel az esettanulmányokat. Mivel a módszer a team munkára épül, a résztvevők megismerkednek a hatékony team munka alapvető szabályaival és technikáival.

Tematika:

  • A strukturált problémamegoldás alapelve
  • A kockázat elemzés jelentősége a problémamegoldásban
  • A probléma megoldó folyamat lépései, FORD G8D módszer
  • A probléma megfogalmazása van- nincs munkalap segítségével, a lehetséges információ gyűjtő, és elemző módszerek alkalmazási lehetőségei (Hisztogram, Pareto, Folyamat kártyák, Folyamatábra, Szabályzó kártyák, 6M módszer)
  • A probléma kiváltó okának meghatározása a brainstorming módszer, FMEA, Ishikawa és 5 Why technikák alkalmazásával.
  • Az „escape point” fogalma és jelentősége.
  • Gyakorlatok – a tananyagban lévő példa, illetve a hallgatók által kiválasztott példa közös elemzése, majd a közösen kiválasztott téma feldolgozása a hallgatók által team munkában
  • Írásbeli vizsga

Kinek ajánljuk:

Elsősorban autóipari beszállító vállalatoknál dolgozó különböző szakirányú szakembereknek, akik az ilyen jellegű vállalatoknál különböző funkciókban és hierarchikus szinteken vezetői feladatokat látnak el, belső, külső problémák, reklamációk kezelésében vesznek részt. Minőségügy, termelés területén dolgozó szakembereknek és vezetőknek, belső és független konzulenseknek, leendő auditoroknak.

Módszer:

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

Vizsga és tanúsítvány:

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett az Apave Magyarország Kft. által kiadott kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Megjegyzés:

A részvételi díj tartalmazza az ebédet, napi 2 kávészünetet, az oktatási anyagokat és a vizsga költségét, ellenben nem tartalmazza az ÁFA-t.
Szállodai szobafoglalás igényét kérjük, a jelentkezési lapon feltüntetni szíveskedjen! Igény esetén segítünk a foglalásban.

Vélemények a képzésről:

  • -

A képzés díja:*

Kedvezményes ár:80 000 Ft (partner kedvezménnyel, tanúsítási partnereink számára)

Normál ár:90 000 Ft (amennyiben nem az Apave (korábban Vincotte) tanúsítja)

A képzés helyszíne és időpontja:

Helyszín Cím Időpont és ütemezés
1
Kihelyezett
Megrendelő telephelyén

* A tréning és/vagy a vizsga díja 1 főre értendő. és a feltüntetett összeg az ÁFA-t nem tartalmazza.

Fontos változás!

Online kurzusainkat, élő közvetítéssel tartjuk meg.

Az oktatásokat a Google Hang­outs Meet szolgáltatás segítségével tesszük elérhetővé. A szolgáltatás használata ingyenes, és lehetővé teszi, hogy minden résztvevő azonos időben csatlakozzon az oktató által elindított élő közvetítéshez. Lehetőséget biztosít arra, hogy halljuk és lássuk egymást, valamint az oktató prezentációját is követhetjük (a képernyőmegosztás funkció segítségével).

Ahhoz, hogy elérje képzésünket, szélessávú internethozzáféréssel, valamint egy hangszóróval és mikrofonnal ellátott eszközzel (számítógéppel, tablettel vagy okostelefonnal) kell rendelkeznie. Bizonyos képzések esetén, azok részletes leírásánál, az esetlegesen szükséges további feltételekről is tájékozódhatnak.

Kollégáink elküldik Önnek a jelentkezéskor megadott e-mail címre az online képzés eléréséhez szükséges linket, mely segítségével egy kattintással tud csatlakozni a csoporthoz az Ön által kiválasztott képzési időpontban.

A képzést szervező kollégáink folyamatosan rendelkezésre állnak, így ha bármilyen akadályba ütközik, készséggel segítenek.

Kihelyezett képzéseink:

A kihelyezett képzéseink cégre szabott, kontakt illetve online módon valósulnak meg.

Letölthető anyagok

Kapcsolattartók:

  • PÁNY Gabriella

    tréning menedzser

    autóipari képzések, minőségügy

    mobil: +36 70 945 6627