Álláslehetőségek

2020.01.08.

Irodai asszisztens

kollégát keresünk irányítási rendszerek tanúsításával foglalkozó üzletágunkra

Főbb feladatok:

  • Az üzletág által nyújtott (ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, ISO 50001 stb. szabványok szerint végzett) auditok koordinálása.
  • Kapcsolattartás meglévő vevőinkkel, auditorainkkal, anyacégünkkel.
  • Tanúsítványok, jelentések és egyéb dokumentumok előkészítése, kezelése.
  • A kapcsolódó nyilvántartások vezetése.
  • Számlázás előkészítése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • Minimum 3 év munkatapasztalat irodai környezetben
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Magabiztos, megbízható, támogató, együttműködő személyiség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Francia nyelvtudás
  • Hasonló területen végzett tanulmányok, tapasztalat

Amit kínálunk

  • Kiváló munkakörnyezet, jó hangulatú csapat
  • Nemzetközi háttér
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, alkalmazotti jogviszony
  • Korrekt juttatás
  • Képzések, szakmai továbbképzések

Jelentkezés:

A jelentkezéseket az allas@apave.hu címre várjuk önéletrajzzal és a bérigény feltüntetésével!